ZAPISNIK 3. SEJE SVETA STARŠEV

 

VABILO


Vabilo na 3. sejo sveta staršev

GRADIVA



Zapisnik
3. seje sveta staršev, ki je bila v torek, 23. 2. 2010 ob 17. uri v zbornici šole na Abramovi

Prisotni: Branko Pavlin, predsednik sveta staršev, Ana Vehar, ravnateljica in predstavniki 24
razredov po priloženi listi prisotnosti.

Odsotni: Predstavniki 1C, 2C, 3C, 4B, 5B, 6B, 6D, 8D, 9A, 9C razredov

Dnevni red:
1. Pregled zapisnika 2. seje SS 1.12. 2009
2. Analiza uspešnosti ucencev na športno-vzgojnem kartonu.
3. Porocilo predsednika sveta staršev o delu v obdobju od zadnje seje.
4. Analiza uspešnosti naših ucencev pri NPZ v šol. letu 2008/09.
5. Analiza ucno-vzgojnega uspeha v 1. polletju šolskega leta 2009/10.
6. Odgovor na vprašanje staršev na roditeljskem sestanku.
7. Razno.

K1)
Pregled zapisnika 2. seje SS 1.12. 2009.

Predsednik je ugotovil, da smo sklepcni in lahko nadaljujemo s prvo tocko. Z dnevnim redom
se strinjamo in gremo na 1. tocko dnevnega reda.
Ali se zapiše ura odhoda posameznika? Predsednik: Poslovniku SS to predvideva.
Pripomb na zapisnik zadnje seje ni bilo, zato so predstavniki SS z dvigom rok potrdili
zapisnik 2. seje SS.
Sklep: Potrdi se zapisnik 2. seje SS.

K2)
Analiza uspešnosti ucencev na športno-vzgojnem kartonu.

G. dr. Janko Strel, predstavnik Fakultete za šport, nam je predstavil analizo ŠVK v okviru
Slovenije, s primerjavo OŠ Vic. Poudarek je bil na gibalnem in telesnem razvoju ucencev, o
vlogi športne vzgoje (na podrocju zdravstva, razvojna vloga, kompenzacijska vloga,
osmišljevalna vloga in socializacijska vloga), o gibalni dejavnosti, o športni dejavnosti
(poudarek je vsaj na dveh urah športne aktivnosti na dan), znacilnosti telesnega razvoja otrok
in mladine, gibalni razvoj, spremembe pri razvoju pri 14. letnih fantih ( v 20 letih se je višina
fantov zvišala za 20 cm, prav tako se je zvišala tudi teža za 12 kg), velike razlike so po
slovenskih regijah, zaskrbljujoce je v Zasavju, Pomurju in Obalno-kraškem podrocju, na
ljubljanskem obmocju je analiza pokazala, da so športno bolj aktivna dekleta, število gibalno
ogroženih v Sloveniji raste od leta 1998 do 2008, delež fantov in deklet s prekomerno telesno
težo se vztrajno povecuje in od 2003/04 se še posebej povecuje trend debelih fantov, tisti
otroci, ki so bili debeli že pri 7. letih so debeli tudi pri 18. letih.
Priporocila za starše: zdrava prehrana, organiziran prosti cas otrok, aktivno preživljanje
prostega casa, telesna samopodoba staršev in gibalna zmogljivost staršev. Šport je pri
mladostnikih eden najbolj koristnih nacinov preživljanja prostega casa.
Analizirali so skupino ucencev OŠ Vic. Rezultat: veliko vec energije ucenci porabijo v šoli
kot v prostih dneh doma.
Predlog staršev: Predavanje g. Strela za starše naj bo na šoli na Abramovi in Tržaški.
Ravnateljica je odgovorila, da bo v mesecu oktobru – Dan varnosti, predavanje za starše na
šoli na Abramovi in Tržaški. Šolski parlament bo ravnateljici podal mnenje, kdaj in v kakšni
obliki naj bi to vsebino predstavili vsem ucencem. Rezultat analize je osnova nacrtovanja
pedagoškega dela v prihodnjem šolskem letu.
Predsednik je podal naslednje mnenje: naši šolarji bi nekaj vec športne aktivnosti lahko imeli
kar na OŠ VIC v poznih popoldanskih urah. Samo ena cetrtina najemnikov šolskih
telovadnic namrec prihaja iz programa MOL – vsi preostali so tržni najemniki. Šola z
oddajanjem letno res zasluži 20.000€, a tudi starši so pripravljeni placati rekreativno (ne
selekcijsko) vadbo svojih otrok na maticni šoli. Že tri leta svet staršev skuša najti na šoli
prosti termin –a je bilo doslej s strani ravnateljice vselej receno, da prostega termina ni – ker
ga porabijo klubi iz sheme MOL. Sedaj vemo, da to ni res, s strani šole manjka le volja za
spremembo ustaljene najemniške sheme. Ravnateljica je odgovorila, da del denarja od
telovadnice je bil porabljen za izplacilo nadomešcanj odsotnih uciteljev.
Ucitelji v šolskem letu opravijo vse ure, ki so dolocene v letnem nacrtu. Ucitelja, ki je odsoten
nadomešcajo ustrezni ucitelji, placani so iz sredstev, ki jih dobimo ob oddajanju šolskih
prostorov. Odsotnega ucitelja je potrebno nadomestiti s strokovnjakom, ki pa ga je potrebno
placati, je razložila ravnateljica. Seznam društev, ki najemajo telovadnico je na vpogled v šoli.
Do 15. 9. tekocega leta društva oddajo vloge za najem šolskih prostorov.
Predstavnica SS je obrazložila, da njena otroka po dve uri tedensko, brez težav, na šoli
obiskujeta športne aktivnosti od 16. – 18. ure.
Predstavnica SS je predlagala, da se nadaljuje z dnevnim redom in ne ponavljamo že znanih
vsebin.
Sklep: Predstavniki SS so se seznanili z analizo uspešnosti ucencev pri športno vzgojnem
kartonu.

K3)
Porocilo predsednika sveta staršev o delu v obdobju od zadnje seje.

Predsednik SS je predstavnikom SS predstavil in pred sejo poslal dokument »Aktiv svetov
staršev MOL – spisek aktualnih pobud in stališc« . Dne 12. 12 2009 se je udeležil sestanka
Aktiva – zapisnik o sestanku bo staršem poslan naknadno.
Vse pobude so bile poslane na Ministrstvo za šolstvo. Odgovor Ministrstva za šolstvo bo
predsednik SS porocal staršem takoj, ko ga prejme.
Sklep: SS OŠ Vic se je seznanil s pobudami in stališci Aktiva svetov staršev MOL.
Sklep: Svet staršev OŠ Vic na sejah Aktiva sveta staršev MOL zastopa aktualni predsednik
ali njegov namestnik. Obvestilo o sestankih naj prejemata predsednik SS OŠ Vic ter
tajništvo OŠ Vic. Tajništvo vsakokrat pravocasno preveri ali je predsednik SS prejel
obvestilo Aktiva SS MOL. Predsednik SS o delu Aktiva svata staršev Mol redno obvešca
clane SS OŠ Vic.

K4)
Analiza uspešnosti naših ucencev pri NPZ v šol. letu 2008/09.

G. Miran Štuhec, ucitelj matematike na naši šoli, je predstavil analizo uspešnosti ucencev OŠ
Vic pri NPZ v šolskem letu 2008/09.
Analiza uspešnosti NPZ je priloga tega zapisnika.
Ravnateljica je želela mnenje staršev: V naslednjem šolskem letu, v zadnji triadi oblikujemo
heterogene oblike dela in ne nivojski pouk, to je mnenje uciteljskega zbora in predstavniki
sveta staršev so sprejeli:Sklep: Starši SS soglašajo s predlogom šole, da bo v šolskem letu
2010/2011 pouk v zadnjtriadi potekal v heterogenih skupinah.
Sklep: Predstavniki SS so se seznanili z analizo uspešnosti ucencev pri NPZ v šolskem letu
2008/09.

K5)
Analiza ucno-vzgojnega uspeha v 1. polletju šolskega leta 2009/10.

Ravnateljica je porocala, da smo z rezultati dela v prvem ocenjevalnem obdobju zadovoljni,
doloceno število ucencev pa je premalo aktivnih. V oddelkih OPB imajo ucenci premalo casa
za samostojno ucenje in pisanje domacih nalog, zato bodo usmerjene dejavnosti za mesec dni
poskusno ukinjene, spremljali bomo rezultate njihovega dela, interesne dejavnosti pa bodo
potekale po ustaljenem urniku.
Na predmetni stopnji je precej ucencev negativno ocenjenih. Tem ucencem šola ponudi
dopolnilni pouk, ucenci pa ga ne želijo obiskovati. Dodatna strokovna pomoc ne more
nadomestiti dopolnilnega pouka. V letošnjem šolskem letu se je povecala odsotnost ucencev
od pouka zaradi slabega pocutja. Ucencem, ki odsotnost od pouka izkorišcajo v namene, da
naslednji dan ne pišejo testne ali kontrolne naloge, ne bomo upoštevali opravicila.
Tudi v letošnjem šolskem letu smo testirali celotno populacijo ucencev v cetrtih razredih na
podrocju nadarjenosti, da se izognemo subjektivnemu pogledu ucitelja na dolocenega ucenca.
Rezultate dela in podrocja nadarjenih ucencev ste dobili v prilogi k vabilu na sejo sveta
staršev.
Od ucencev, ki imajo odlocbo o usmeritvi in prejemajo DSP, je 16 ucencev ocenjenih
pozitivno in 8 ucencev negativno v prvem ocenjevalnem obdobju.
V 9.D razredu so na sestanku ugotovili slabše rezultate pri anglešcini. S strani staršev je
ugotovljeno, da je slovnica v ucbeniku podana nepovezano, besedni zaklad pa je bogat.
Predstavljen je bil vprašalnik o evalvaciji dela zaposlenih in za naslednjo sejo bodo
vprašalnik prejeli starši, ter ga izpolnili.
Predsednik je vprašal ali imamo v internih aktih možnost dolociti, da je ucenec, ki ima
negativno oceno obvezen obiskovati dopolnilni pouk. Ravnateljica je odgovorila, da nimamo.
Sklep: Potrdi se analiza ucno-vzgojnega uspeha v 1. polletju šolskega leta 2009/10.

K6)
Odgovori na vprašanje staršev na roditeljskem sestanku.

Vprašanja staršev na roditeljskem sestanku:
1 A Starši niso imeli vprašanj.
1 B Na podlagi predavanja starši predlagajo v naslednjem šolskem letu še enega športnega
pedagoga pri urah športne vzgoje.
1 C Ni bilo vprašanj.
1 D Ucenci višjih razredov imajo na tleh torbe, ki ovirajo pri prehodu v jedilnico, prehrana
– ni dobra, veliko prevec kruha. Pri kosilu premalo tekocine. Jutranje zamujanje – v
šoli naj bodo ucenci vsaj do 7.55. Plavanje v prvem razredu – zakaj ne smucanje?
(v ŠR dopišemo – zamujanje se obravnava kot neopravicena ura)
2 A Pri šahovskem krožku je preveliko otrok.
2 B Starši so mnenja, da ucenci v OPB prevec gledajo televizijo, pogrešajo vec rocnih
spretnosti, ter družabne in namizne igre.
Možnost locevanja odpadkov v razredu? (obrazložitev vodje šolske prehrane –v
jedilnici ucenci sortirajo odpadke, v ucilnici to ni potrebno,saj se odpadki vracajo v
jedilnico, za ostale odpadke so v razredih po dva koša).
2 C Starši se strinjajo s celo šolsko uro za razredno uro, starši so mnenja, da se tudi oni
med sabo pogovorijo in možne nesporazume rešujejo sproti.
2 D V tretjem razredu cela razredna ura, ucenci predolgo cakajo popoldanski šolski
avtobus, šolski avtobus naj bi ucence peljal proti domu po cetrti šolski uri, po peti
šolski uri…, varnostnik pod »tunelckom«.(MOL financira eno vožnjo ucencev proti
domu. Glede na rezultate prijave v OPB imamo trenutno organiziran prevoz iz šole ob
16.00 uri izpred Modrega vrtca na Tržaški cesti).
3 A Starši naj pošljejo pobude in vprašanja. Ucenci in starši bi lahko organizirali skupen
dogodek, da bi se lahko bolje spoznali.
3 B Kdaj je bila izvedena anketa o uri odhoda šolskega avtobusa? Mnenje staršev je, da bi
bilo potrebno poskrbeti vsaj za dva termina za odhod iz šole: ob 14.00 in ob 16.00 uri.
Starše zanima kvaliteta kosil – koliko je pripravljene instant hrane (juhe iz vrecke, pire
krompir…).
3 C Problem pri kosilu – ucenci so neješci. Domace naloge (obvezno delo doma) ni
narejeno.
4 A Starši so izrazili skrb zardi varnosti – so vhodna vrata dopoldan odklenjena ali
zaklenjena? Stranišca prvih razredov – vrata se zatikajo. Trdovraten pojav ušivosti.
Ucenci v popoldanskem casu pojedo prevec kruha. Mentor šahovskega krožka naj bi
bil žaljiv do ucencev?
4 B Kdaj bodo objavljeni rezultati o nadarjenih ucencih in kako bodo starši obvešceni.
Podatki o Cankarjevem tekmovanju, od katerih tock dalje prejmejo ucenci priznanje?
Starši so predlagali, da bi preko e-pošte lahko odjavljali tudi prehrano in ne samo
odsotnost otroka. Predlagali so nakup košev za locevanje odpadkov za vsak razred. Ob
vsakem obroku naj bo pijaca. Subvencioniranje prehrane iz evropskih sredstev.
4 C Brez vprašanj.
4 D Nezadovoljstvo pri šolskem prevozu, ucenci imajo razlicne mesecne vozovnice,
nekatere so morali kupiti tudi sami. To velja predvsem za avtobus št. 6 B, ki podpira
vozovnico Urbana. Problem je z dijaki gimnazije Vic, ki se zadržujejo pred šolo in
tako onemogocajo našim ucencem varen prihod in odhod.
5 A Razredna ura naj traja celo šolsko uro.
5 B Ali ucenci pri kosilu dobijo kolicinsko ustrezne porcije (štirje svaljki). Ko so ucenke
prosile, niso dobile vec, ker razdeljevanje kosila še ni bilo zakljuceno.
5 C Starši so mnenja, da je 0,5 ure za razredno uro premalo in podpirajo predlog, da je cela
ura namenjena razredni uri.
5 D Predlog sprememb za izboljšanje jutranjega šolskega prevoza otrok – glej prilogo.
Starši so sprejeli
Sklep: Oblikuje se delovna skupina za spremembo trase jutranjega šolskega avtobusa
in za ure odhoda popoldanskega avtobusa. V delovni skupini sodeluje predstavnik
šole, predstavnica sveta staršev 5D razreda ga. Kotar Palcic Brabara in predlagateljica
predloga sprememb ga Andreja Gorenc.
6 A Starši so predlagali naj imajo ucenci vec domacih nalog pri slovenšcini, matematiki,
anglešcini. Naloge naj bodo redno pregledane. Prijava kandidata za ucenje slovenšcine
za starše tujce.
6 B Kako je v primeru kadar ucenec veliko manjka in na dan, ko pride v šolo piše
kontrolno nalogo? Ali je lahko opravicen pisanja tisti dan? (kontrolne naloge so na
oglasni deski izobešene in dolocene za celo leto v naprej in se datumi ne spreminjajo.
Na spletni strani šole niso ažurirane dopoldanske govorilne ure uciteljev. Ucenci so v
casu okrog novega leta v žepih nosili vžigalnike. Kaj pomeni, da sošolec »snifa« neko
stvar?
6 C Zamujanje ucencev zaradi šolskega avtobusa. (hišnik je vsakodnevno spremljal prihod
jutranjega avtobusa, avtobus ni zamujal, razen v primeru sneženja).
6 D Starši so mnenja, da bi bilo potrebno poseci po bolj represivnih ukrepih v šoli. Ali bi
se ucencem z uvedbo drugega tujega jezika povecalo število ur? Starši so mnenja, da
ucenci v šoli v naravi ne potrebujejo mobilnih telefonov.
7 A Red Bull in druga poživila v šoli in na dnevih dejavnosti niso dovoljeni. Pomanjkanje
lonckov za pitje pri avtomatu. Majhne porcije pri kosilu, »repete« ne dobijo.
7 B Premajhne porcije pri kosilu.(držimo se normativov, ucenci jedo samo doloceno hrano,
zato so obcasno lacni, dodatno kosilo dobijo ucenci, ko je kosilo razdeljeno vsem, ki
so prijavljeni na kosilo, starši predlagajo kot napitek – vodo).
7 C Vprašanj in pripomb ni bilo.
7 D Razrednicarka je starše seznanila s pitjem Red Bulla na športnem dnevu, starši se bodo
pogovorili s svojimi otroci, izbirni predmeti naj imajo prednost pred krožki, zakaj je
potreben sistematski zobozdravniški pregled, ko ima že vsak ucenec svojega izbranega
zobozdravnika (zakonsko dolocilo), zakaj drsanje na Jesenicah?, kraje v omarice
zaradi slabih kljucavnic – zakaj se jih ne zamenja? (enake kljucavnice so namešcene
po celotni šoli in razen v garderobah niso nikjer poškodovane, poškodujejo jih ucenci
sami).
8 A Starši menijo, da je pri malici premalo pijace.
8 B Naslednje leto zagotoviti prosti termin v pozni popoldanski uri za športno-rekreativno
dejavnost ucencev. Narediti anketo o krožkih. Izboljša naj se spletna stran šole, eden
izmed staršev želi odgovor vodstva zakaj se projekt »Glinšcica« pred leti ni
realiziral?(projekt je bil izpeljan na taboru). Starša ucenke sta imela pripombo na
clanek,o zbiranju zamaškov, objavljen v šolskem glasilu; pogrešata jasne informacije
( na spletni strani OŠ Vic) o zbranih sredstvih in njihovi porabi. Ucenci naj pri kosilu
vedno dobijo pijaco (vodo). Zakaj smo se odlocili za športni dan drsanje na Jesenicah
in ne v Ljubljani? (zasedenost ljubljanskega drsališca, druženje s hokejsko ekipo
Akroni Jesenice v zadovoljstvo ucencev).
8 C Zamujanje ucencev. Predstavnica razreda se verjetno ne bo vec udeleževala sestankov
seje sveta staršev, saj se ji razprave ne zdijo sestankom primerne.
8 D Problem placevanja položnic. Zamujanje in odhajanje ucencev med poukom.
9 A Na razredni uri naj se spregovori o sestavku: »Osmislimo življenje, da bomo zares
živeli«. (predlog staršev).
9 B Starši so vprašali o vpisu v srednjo šolo in dobili odgovor že na sestanku.(ucencem
bomo predstavili nove poklice v casu razrednih ur)
9 C Kdaj se vrne ga. Lili Škopelja? Ali g. Stojan Možina lahko ocenjuje ucence? (G.
Možina je usposobljen za poucevanje in ocenjevanje). Med tekmo ŠKL je bila eni
izmed ucenk ukradena denarnica. (starši morajo prijaviti na policijo).
9 D Razrednicarka je staršem predlagala, naj se z ucenci pogovorijo o resnem pristopu k
NPZ. Vprašanj in mnenj starši niso imeli.
Izbrisano:
Predsednik SS je opozoril, da mnenja staršev z roditeljskih sestankov niso bila poslana
predstavnikom sveta staršev, prav tako pa je obrazložil svoj pogled na to, kako je
potekal projekt »Glinšcica«. Predsednik SS je povabil starše na predstavitev projektnih
nalog, ki so predstavljene na šoli. Učiteljica geografije je porocala o dokončanem
projektu o vodi.
Starši predlagajo, da je učencem vsak dan na razpolago »Viški biser«.

7K)
Razno:

– Predstavnik 1A – starši bi radi uredili trajnik za placilo položnic.
– Predstavnik 7A je povabil starše najstnikov na predavanje z naslovom: »Meje in
najstniki«.
Seja sveta staršev je bila zakljucena ob 20.20 uri.


(Obiskano 740 krat, današnjih obiskov 1)