Med odmori se na eni od miz ob jedilnici gnetejo spretne glave. Če pogledamo malo bližje, ugotovimo, da se učenci družijo ob podlagi za prstno rolkanje ali fingerboardanje. Navdušeno trenirajo trike ter si izmenjujejo spretnosti pri rolkanju s prsti. Učitelji ob tem le nemo strmimo in se čudimo nad spretnostmi in triki, ki jih učenci obvladajo. Oli, Kickflip in Verial flip so samo nekateri v vrsti trikov, ki jih učenci prikažejo. In kar je še pomembnejše – podlago so učenci na eni izmed predhodnih delavnic v šoli ustvarili kar sami. Na delavnici sta nam Valter in Gal tudi predstavila fingerboardanje, pokazala nekaj trikov v njunih parkih za rolke ter znanje trikov prenesla na vrstnike. Ker znata sama rolke tudi izdelovati, sta udeležencem prikazala postopek izdelave le-te.   

Trenutno je fingerboard park središče druženja različnih generacij učencev in upam, da bo tovrstno veselje in druženje prisotno še dolgo časa. Šola je namreč tudi prostor, kjer strokovni delavci odkrivamo interese in potenciale učencev ter jim damo priložnost, da jih pokažejo ter se s tem izkažejo.  

Barbara Gregorič, socialna pedagoginja

(Obiskano 161 krat, današnjih obiskov 1)