V okviru projekta Erasmus+ Matematika skozi igro se učenci v 3. razredih učijo matematiko na prav poseben način. Izdelali so igro »Matematična vrtavka«, pri kateri so jim pomagali učenci 6. razredov.

Iz barvnega šeleshamerja smo izrezali dvanajstkotnike in v vsako dvanajstino zapisali števila do 100 ali do 1000 (število, desetiški zapis ali število z besedo).

Šeleshamer smo plastificirali in izrezali. Učenci 6. razredov so iz lesa izdelali vrtavke, v katere smo vstavili plastificirane dvanajstkotnike.

Učenci tako z vrtenjem vrtavke utrjujejo števila do 100 in 1000, desetiške zapise in zapise števil z besedo, v določeno tabelo na listu papirja.

Iz DAS mase pa so učenci izdelali kroglice, ki jih uporabijo za prikaz števil na lesenem računalu.

 

Sonja Turšič

Posreduj ...Share on FacebookEmail this to someoneTweet about this on Twitter
(Obiskano 302 krat, današnjih obiskov 1)